HTML

A magyar helyesírás szabályai c. kötet alapján

Amit mindig is tudtál a világról, ezért nem is kellett soha megkérdezned. Képes illusztrációval.

Friss topikok

  • mk78: Jelentem a cikket! Amikor a gyerekkel valamilyen helyesírási problémára keresek rá, és ennek a nőn... (2020.10.01. 17:48) Bárcsak
  • King Freeman: Így jár aki lop más oldaláról, vagy nem hallottál még olyanról, hogy nem illik más oldaláról belin... (2011.05.29. 02:23) Meg vagyok győzve
  • Niksim: Én is csak most akadtam rá. Néha az IHM is tud hibázni! :D (2011.03.15. 09:35) Bliccel
  • Niksim: Semmi gond. Most már tudom, hogy a fia honnan örökölte a humorérzékét. :) (2011.02.28. 23:36) Magyar Dávid kedvenc magyar szavai
  • Niksim: Köszi a látogatást és a dicséretet! :) Több dizájnt végignéztem, de végül mindig ennél a puritána... (2011.02.18. 17:27) Szolgálati közlemény: végeztünk az „a” betűs szavakkal

Linkblog

Árpád vezér

2011.02.11. 18:38 Niksim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarszotar.blog.hu/api/trackback/id/tr652654529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása